Webhelyünk cookie-kat használ, melyekkel a legjobb böngészési élményt biztosítjuk. A használatával Ön hozzájárul ezekhez.

Jelentkezés

jelentkez

 

 

 

 

 

 

Utánképzésre személyesen a Megyei Kormányhivatalok, Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztályainál jelentkezhet. (Elérhetőségük a hasznos rovatban)

Az ország bármely pontján is lakik, szívesen segítik utánképzését. 

Jelentkezéskor, ill. a Regisztráció alkalmával be kell mutatnia:

- személyazonosságát igazoló okmányait (személyi igazolvány, vagy útlevél, lakcímkártya, nem magyar állampolgárok esetén tartózkodási engedély, stb.)

- az utánképzés elvégzésére hivatkozó hatósági értesítést, rendőrségi, bírósági, szabálysértési eljárás jogerős határozatát, végzését, a Belügyminisztérium Nyílvántartások Vezetéséért Felelős Helyettes Államtitkárság értesítését, ... (vezetői engedély bevonását tartalmazó iratot)

- az utánképzés jogalapját képező Okmányiroda/Kormányablak határozatát

- a közúti előéleti pontrendszer alapján önként jelentkezőtől (2000. évi CXXVIII. tv. 6. §-a alapján) elfogadható a Központi Nyilvántartó Hivatal értesítése az elért pontjairól. (Részükről a Vezetői engedély bemutatása kötelező!)

 

TÁJÉKOZTATÁS a közúti közlekedés előéleti pontokról:
A járművezető kérelmére írásban, postai úton tájékoztatást kaphat a közúti közlekedési előéleti pontjainak számáról.

JOGOSULTAK KÖRE:

Magyar hatóság által kiállított, vagy annak alapján külföldi hatóság által kiadott járművezetésre jogosító okmánnyal (vezetői engedéllyel) rendelkező személy kaphat előéleti pontot.

Az előéleti pontok számára vonatkozó tájékoztatás kizárólag saját adatokról kérhető!

HOl INTÉZHETŐ?
Telefonon: 1818   (Külföldről: +36-1-550-1858)
Emailben: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

A KÉRELEM BENYÚJTHATÓ ÍRÁSBAN:

Postai úton:

Belügyminisztérium Nyilvántartások Vezetéséért Felelős Helyettes Államtitkárság Közlekedési Igazgatási és Nyilvántartási Főosztály Közlekedési Igazgatási Osztály
1097 Budapest, Balázs Béla utca 35.     vagy     1476 Budapest, Pf.: 281.

Fax útján:
+36-1-455-6803

Elektronikusan az alábbi e-mail címre:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

A kérelemnek tartalmaznia kell az alábbi adatokat:

  • a járművezető személyazonosító adatait
    (név, születési hely, születési idő, anyja neve)
  • a járművezető saját kezű aláírását (elektronikus úton megküldött kérelem esetén az aláírást tartalmazó dokumentumot PDF vagy JPEG formátumban kérjük csatolni)
  • a járművezető lakcímét vagy levelezési címét

TÁJÉKOZTATÓ KÜLDÉSE:
A tájékoztató minden esetben postai úton kerül megküldésre, elektronikus úton történő továbbításra nincs lehetőség.
Adatvédelmi okokból, amennyiben a kérelem elektronikus úton, tehát szkennelt aláírással kerül benyújtásra, az előéleti pontokról szóló tájékoztatást kizárólag a bejelentett lakó-vagy tartózkodási helyre van törvényes lehetőség postai úton megküldeni. Amennyiben eredeti aláírással ellátott, postai úton megküldött kérelem érkezik, a kérelmező által megadott értesítési címre is lehetőség van megküldeni a kért tájékoztatást.

KÖLTSÉGEK:

A tájékoztatás - évente egyszer - ingyenes.

ÜGYINTÉZÉSI IDŐ:

A kérelem beérkezését követő naptól számított 8 nap, hiányos kérelem esetén 25 nap.

A Központi Okmányirodában lehetőség van a személyes ügyintézésre is:

Adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból.Budapest Főváros Kormányhivatala XIII. Kerületi Hivatala Központi Okmányirodai Főosztályánál .
Az ügyintézés kizárólag előzetesen lefoglalt időpont alapján történik!


Címe:

Központi Okmányiroda
Cím 1133 Budapest, Visegrádi utca 110.
Telefon 1818
Külföldről: +36-1-550-1858
Fax +36-1-550-1819
Email This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.